12 wrz 2017

The Power of Color - letnia bransoletka

Haft koralikowy bransoletka z masą perłową
Udało mi się skończyć bransoletkę, która miała powstać rok temu do kompletu do tych kolczyków. 

Na specjalną imprezę, ale cóż wtedy nie zdążyłam i w stanie rozpoczętym przeleżała rok. Po czym znowu była potrzebna, na gwałt. To co zaczęłam rok temu sprułam, bo zmieniła mi się koncepcja, na szczęście :). Bo to co ostatecznie powstało jest całkiem niezłe, zresztą sami oceńcie. Dla ciekawych, więcej informacji o użytych materiałach jest w poście o kolczykach.


Haft koralikow bransoletka z howlitem, turkus i złoto

W ostatniej chwili zgłaszam na wyzwanie Podróże małe i duże Hawaje w Art-Piaskownicy.

https://art-piaskownica.blogspot.com/2017/08/podroze-mae-i-duze-hawaje-edycja.html

3 komentarze:

  1. Piękna, bardzo podoba mi się kolorystyka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jest:) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za czas poświęcony moim wpisom. Miło mi będzie gdy zostawisz swój komentarz.