12 wrz 2017

Nocne niebo - bransoletka



Bransoletka haft koralikowy granatowa

Błyszcząca, elegancka, jak dla mnie tylko na specjalne okazje... chociaż tak mi się podoba, że mogłabym ją nosić codziennie. Tylko jak ubrać takie cacko do luźnych, codziennych ciuchów ;).

Kaboszony w tej bransoletce to szklane kamyki wykonane przez Apandanę, z moich zapasów. Swoje odleżały, aby doczekać się takiej oprawy. Każdy obszyłam w inny sposób. Nie ma tu nudy :), a przez to robiło się ja fantastycznie.


Haft koralikowy bransoletka z pięciu kaboszonów
Pasuje idealnie do mojej baaaardzo eleganckiej, granatowej sukienki koktajlowej. I chociaż w najbliższym czasie, żadnych wielkich gali nie planuję, to warto być przygotowanym, bo nie jest to bransoletka, którą robi się w jeden wieczór.

Bransoletka haft koralikowy Leniwiec domowy

I jeszcze tył bransoletki, podszyty srebrną eko skórką. 

Tył bransoletki podszyty eko skórką


Zgłaszam pracę na wyzwanie Nieboskłon w Szufladzie

http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2017/09/wyzwanie-wrzesniowe.html

18 komentarzy:

  1. Jest przepiękna! Gdyby była moja, nosiłabym ją codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wierze ;), do ogródka i kaloszy się nie nadaje, z dresem też słabo, no nie da się codziennie :). Dziękuję

      Usuń
    2. Do ogródka faktycznie by było jej szkoda. Ale skoro dziś łączy się dresy ze szpilkami, to i z taką bransą by można ;)

      Usuń
  2. Jak dla mnie - rewelacja. Oczu oderwać nie mogę. Nie zdejmowałabym jej nawet do snu:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uśmiałam się, jak sobie wyobraziłam ją jako dodatek do piżamy ;). Dziękuję.

      Usuń
  3. Śliczna, podoba mi się, że każdy kamień jest obszyty inaczej, daje naprawdę świetny efekt, no i tył idealnie wykończony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna, mnie też podoba się że kazdy kamień jest inaczej obszyty. Nosiłabym częściej nie tylko na większe wyjścia :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna;) Bardzo mi się podoba, że wszytskie kamienie wyglądają inaczej, a mimo to świetnie ze soba współgrają;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna bransoletka. Z chęcią bym nosiła. Witam w Wyzwaniu Szuflady. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wpadłam z rewizytą, a tu taka niespodzianka. Takie cacka tu masz piękne, nic tylko oglądać. A ta niebieska bransoletka urzekła mnie niewymownie. Piękna.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za czas poświęcony moim wpisom. Miło mi będzie gdy zostawisz swój komentarz.