22 wrz 2017

Mini album z balonami

album dla chłopca, harmonijkowy

Inspiracją i motywacją do zrobienia tego albumy było wyzwanie w Art-piaskownicy. Na początku założyłam, że album ma być minimalistyczny i przeznaczony dla chłopca. Moim zdaniem plan wykonałam w 100%. Chociaż nie było łatwo i musiałam się pilnować, żeby nie dodać większej liczby ozdobników, a pokus było wiele.

To zdecydowanie mój pierwszy album, gdzie na tło użyłam tylko (!) dwóch papierów. Delikatne paski różnią się tylko nieznacznie kolorem. A więc jest bardzo spokojnie, a motywem przewodnim są balony. Balony tekturki, balony stemple, baloniki z wykrojników...

Zapraszam do oglądania. Wybaczcie jednak jakość zdjęć. Zrobiłam album kilka dni temu, ale przez ostatnie 22 dni był u mnie tylko jeden dzień słoneczny. I to nie był ten dzień, kiedy mogłam już zrobić zdjęcia. W górach jest listopadowo, zimno i mokro, jedynym kolorowym akcentem są drzewa, która zaczynają przebarwiać się na czerwono i żółto. I rudy kot, który się wprowadził i chce z nami zamieszkać, ale zżera go nieśmiałość ;).

Okładka albumu z balonami

Album ma dwa fronty, nie zrobiłam przedniej i tylnej okładki. Potraktowałam je równorzędnie. W końcu album harmonijkowy można oglądać z dwóch stron. Wkleiłam cienki sznurek, który trzyma album w ryzach. Ale, że adresatem jest 6-latek, to zawsze można go odciąć. Z doświadczenia wiem, że dzieci dość brutalnie traktują takie "zamknięcia".

Tył albumu

Środek prezentuje się tak. Ramki są tak wklejone by można wsunąć w nie zdjęcia. Podobnie potraktowałam elementy ozdobne, które na zdjęcia nachodzą.

Środek albumu z ramką na zdjęcie

Środek albumu z ramkami na zdjęcia

Stempel balon

Środek albumu z balonikami i aparatem fotograficznym z foremki

A tu zbliżenie na detal. Aparat wykonany przy pomocy foremki i masy strukturalnej. Pokolorowałam go czarnym cienkopisem  i srebrnym gelly roll metalic.

Aparat fotograficzny z foremki


Balony w mini albumie dla chłopca

Zgłaszam balonikowy albom na wyzwanie Baloniku mój malutki w Art Piaskownicy.

http://art-piaskownica.blogspot.com/2017/08/temat-baloniku-moj-malutki.html
 


10 komentarzy:

  1. Jestem pod og-rom-nym wrażeniem! Zawsze chciałam mieć rękę do takich rzeczy, ale niestety zawsze mam zbyt dużą predyspozycję do , hm...przesadzania :) Tobie wyszło to cudownie. Zapraszam do siebie! http://juliamickiewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne:) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie wkomponowane balony! Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny album. Dziękuję z udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezwykły album, jestem pod wrażeniem różnorodności balonów! Super!!!
    Dziękuję z udział w wyzwaniu ArtPiaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny album. Idealny dla sześciolatka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Wszystkim za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za czas poświęcony moim wpisom. Miło mi będzie gdy zostawisz swój komentarz.