11 sie 2017

Album z tajemniczego ogrodu

Okładka albumu z dziewczynką Gorjuss

Witajcie, dzisiaj będzie dużo, bardzo dużo zdjęć. Mam nadzieję, że chociaż w części oddadzą urok albumu, który zrobiłam dla mojej siostrzenicy. Główną rolę gra tu przepiękny papier marki First Edition z kolekcji Paper Flowers oraz dziewczynki Gorjuss.
Te papiery należą do tych, co to się je ogląda i głaszcze ;), i żal ich pociąć. Zdecydowanie uważam, że do robienia kartek ich szkoda, chociaż resztek, które mi zostały używam właśnie w tym celu. Cały urok tych papierów można pokazać tylko w większych formach. Myślę, że w tym albumie o wymiarach 20x20 cm w pełni wykorzystałam ich możliwości.

Album ręcznie robiony z dziewczynkami Gorjuss

Album to tylko, a może aż, sześć kartek. Dzięki różnym zakładkom, kieszonkom itp. można w nim umieścić bardzo dużo zdjęć. W albumach Juniora, dokładnie tego samego typu wciskam ok. 100 zdjęć (!). Pracy przy nim było mnóstwo, chociaż takie, do których wklejam zdjęcia od razu,  czasochłonnością przebijają go co najmniej dwukrotnie. Mi zajmuje to około miesiąca pracy, wyłącznie wieczorami. Ten zrobiłam w trzy tygodnie.

Grzebiet albumu ze stemplem Gorjuss

Tył okładki też ozdobiłam, żeby nie było nudno.

Tylna okładka albumu z ramką i kolorowanym stemplem.

Robiąc taki, czysty album trzeba uwzględnić wymiary zdjęć. Natomiast do tych wszystkich klapek i otwieranych części potrzebne są małe magnesy. Przy czym warto sobie wypróbować moc takiego magnesu. Może się okazać, że po naklejeniu papieru ozdobnego, zdjęcia i jakiś fikuśnych dodatków, będzie on zbyt słaby, żeby wszystko trzymać w kupie.
Zapraszam do obejrzenia środka.

Gorjuss no. 15 The Black Star

Środek

The Black Star Grojuss no. 15

Gorjuss no. 6 I Found my family in a book

Gorjuss no. 9 I gave you may heart

Gorjuss no.7 The white rabbit

Wszystkie dziewczynki Gorjuss pokolorowałam kredkami akwarelowymi. No i wydało się, że mam ich niezłą kolekcję :).

 papiery first edition paper flowers

Album z papierów Paper Flowers First Edition

Tagi w albumie ręcznie robionym

Papiery First Edition

Dziewczynka Gorjuss no. 16 Puddles of love

stempel embosowany na gorąco

Papiery First Edition


Zgłaszam album na wyzwanie Żar Tropików w Szufladzie, myślę że ze motylami, egzotycznymi ptakami i wspaniałymi kwiatami wpisuje się w temat.

http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2017/08/wyzwanie-sierpniowe.html


2 komentarze:

Dziękuję za czas poświęcony moim wpisom. Miło mi będzie gdy zostawisz swój komentarz.