31 lip 2017

Bransoletka Tik Tak

bransoletka wykonana haftem koralikowym


Wakacyjne rozluźnienie widać na moim blogu jak i wielu innych. Dzień długi, pomysłów dużo, ale brak chęci do realizacji. Albo raczej, zawsze znajdzie się coś bardziej atrakcyjnego, jak chociażby nocne spacery z kotami, albo nasłuchiwanie ciszy, albo poszukiwanie jeża ;), albo itd..
Chciałam Wam dzisiaj pokazać  cudne zaproszenia na urodziny, ale zdjęcia są na aparacie, a ten gdzieś się zapodział. W zamian pokażę coś zaległego, z pewnego katalogu, w którym mam zdjęcia prac do publikacji... wstyd, ale niektóre czekają już nawet dwa lata. W związku z tym dzisiaj pierwsza zagubiona praca. Bransoletka Tik Tak.

Werk opleciony koralikami

Ta prosta ozdoba powstała na gwiazdkowy prezent dla mojej siostrzenicy. Bransoletka jest delikatna i świetnie wygląda na ręce prawie nastolatki :). Werk jest malutki, nadaje się również na kolczyki, które mam zamiar sobie zrobić, kiedyś... a tych werków mam całe mnóstwo, więc jeszcze je tu zobaczycie w różnych odsłonach.

2 komentarze:

Dziękuję za czas poświęcony moim wpisom. Miło mi będzie gdy zostawisz swój komentarz.