9 cze 2017

Słodka karteczka dla dziewczynki

Stempel Santoro

Jak ją skończyłam... to stwierdziłam, że już dawno nie wyszło mi nic tak cukierkowego :). W roli głównej dziewczynka Forget Me Not Gorjuss w pastelowych barwach.
Pokolorowałam ją kredkami akwarelowymi i cienkopisami Sharpie. Kwiatki, te większe zrobiłam z foarmiranu. Nowością jest tu wiatraczek, wykonany z foremki przy użyciu tej masy plastycznej. Robiłam to pierwszy raz. Jestem zachwycona i już wiem, że foremki do ciastoliny mojego syna pójdą w ruch :). Natomiast mam mieszane uczucia w stosunku do tej masy plastycznej. Jest lekka, można w niej odbić detale, bardzo małe i wyrafinowane (mam jeszcze foremkę z ramką). Jednak sam proces formowania jest dosyć żmudny. Nie ma możliwości zebrania nadmiaru masy szpachelką, gdyż masa się roluje i wychodzi z foremki. Trzeba wypracować sobie metodę :), a po wyschnięciu poodcinać ewentualne, sterczące brzegi. Z pewnością spróbuję też innych mas. Gotowy element łatwo można potuszować. Jak wypróbuje inne metody barwienia to napiszę kilka słów.



Dziewczynka gorjuss

Pracę zgłaszam na wyzwanie Dodaj Kwiaty na blogu sklepu Na strychu


4 komentarze:

  1. Śliczna, w takich delikatnych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesłodka! Ale to wspaniale, bo jest przez to wyjątkowa i piękna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Dziewczyny za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za czas poświęcony moim wpisom. Miło mi będzie gdy zostawisz swój komentarz.