9 cze 2017

Męska kartka z kosmosu

Kartka dla chłopaka

Czy męskie kartki są dla Was wyzwaniem? Dla mnie też były. Ostatnio jednak z racji tego, że otacza mnie wielu małych mężczyzn, a zwłaszcza ten jeden, dla którego z uporem maniaka tworzę albumy,  w moich przydasiach pojawiło się wiele rzeczy ułatwiających realizację męskich projektów.
Ta kartka powstała na urodziny mojego ukochanego Szwagra :). Cyferkowe tło to czarne to efekt pracy z maską i czarnym gesso. Błysku dodaje brokat i srebrne kuleczki. Kosmiczny stworek to stempel, pokolorowany kredkami akwarelowymi.


Stemple stworek, potworek

Stempel potworek kolorowany kredkami akwarelowymi



5 komentarzy:

  1. Kosmita bomba
    Dziękuję za udział wyzwaniu TDZ

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna, kosmita dodaje energii :) dziękuję za wspólną zabawę z TDZ

    OdpowiedzUsuń
  3. Super praca, dziękuję za udział w zabawie z TDZ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba! Dziękuję za Twój udział w wyzwaniu TDZ :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za czas poświęcony moim wpisom. Miło mi będzie gdy zostawisz swój komentarz.