18 maj 2017

Kolorowa kartka dla mamy



Kartka z kwiatami dla mamy

Maj to przede wszystkim święto wszystkich mam. Co roku robię kartki, dwie dla dwóch Mam. Tym razem zrobiły się jakby same, obie są takie lekkie i kolorowe. Główny element to bukiecik, w tym jeden z kwiatków jest z faormiranu.
Maj to również miesiąc, w którym obchodzę imieniny i z tej właśnie okazji kupiłam sobie kilka przydasiów, w tym wykrojnik do kwiatów firmy Spellbinders. Idealny do foarmiranowych kwiatków. I w ten sposób ja jestem zadowolona z nowego gadżetu, a mamy ucieszą się z kolorowych, ukwieconych kartek :).
W tej kartce użyłam też pastelowego, żółtego pudru do embossingu Cosmic Shimmer. Pokryłam nim tekturkę. Trochę obawiałam się tego koloru, a to już kolejna praca z wykorzystaniem tego pudru i muszę powiedzieć, że ten żółty kolor jest świetny.

Kartka z kwiatami na Dzień Mamy


Pracę zgłaszam na wyzwanie #19 W maju jak w gaju na blogu DIY Zrób to sam


http://diytozts.blogspot.ie/2017/05/19-wyzwanie-w-maju-jak-w-gaju.html#

 oraz na wyzwanie nr 14 Mamo, mamo cóż Ci dam na blogu Białe Kruczki


http://bialekruczki.blogspot.com/2017/05/wyzwanie-nr-14-mamo-mamo-coz-ci-dam.html

6 komentarzy:

  1. Przepiękna delikatna i zwiewna praca. Dziękuje za udział w wyzwaniu DIY.
    Pozdrawiam serdecznie DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne kolory! Dziękujemy za udział w wyzwaniu, pozdrawia DT Białe Kruczki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności! Cudne kolorki :) Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY Zrób To Sam - Pozdrawiam: Aga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawa praca, dziękuję za udział w wyzwaniu DIY! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo delikatna kartka w pięknych kolorach :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Białych Kruczków!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za czas poświęcony moim wpisom. Miło mi będzie gdy zostawisz swój komentarz.