10 mar 2017

Organizer na biurko z pudełek



Organizer DIY z pudełek

Od jakiegoś czasu miałam zamiar pomóc Juniorowi z uporządkowaniem drobiazgów, które moim zdaniem powinny być pod ręką. Jego zdaniem natomiast powinny być schowane w jednej z licznych szuflad, którymi dysponuje. Gdyby tylko na szufladzie się kończyło to ok., ale... ale w szufladach są pudełka, pudełeczka i puszeczki, w których ma posegregowane wszystkie skarby, co mocno utrudnia ich poszukiwanie gdy są potrzebne.

Miałam więc przed sobą wyzwanie - zrobić coś co przypadnie Junirowi do gusty, a w rezultacie pisaki, kredki, kleje itp. staną się bardziej dostępne. Od początku wiedziałam, że będzie to organizer w kolorze czarnym z białymi elementami. 
Zaczęło się od przetrząśnięcia domu w poszukiwaniu pudełek. Niestety nie wszystkim wykorzystanym w tym projekcie zrobiłam zdjęcie. Po prostu, niektóre zostały do niego włączone w ostatniej chwili. Myślę jednak, że rolki z papieru toaletowego możecie sobie wyobrazić i cudne pudełko po kamerce samochodowej, to białe, które stanowi jedną z dwóch skrytek.


Następnym etapem było zatrudnienie męża z fleksem do przecięcia dużej, tekturowej tuby, po naklejkach ściennych i mniejszej po żelu do kąpieli. Była jeszcze świetna tuba po alkoholu, jednak po wielu przymiarkach została odrzucona. 

Tworząc projekt, niektóre pudełka musiałam przyciąć i lekko zmodyfikować ich kształt. Po zagruntowaniu czarnym gesso wszystko pomalowałam czarnym, matowym akrylem i ozdobiłam taśmami. Dwa pudełka zostawiłam białe. Ciekawe pudełko znajduje się z boku organizera, takie otwierane. Jest to pokryte tkaniną pudełko z wazonika, w środku wyścielone czerwonym pluszem (paskudne, ale nie dało się go wyrwać bez wyrządzenia szkód, więc zostało) jest to jedna z dwóch skrytek Juniora. Durgą widać na zdjęciu poniżej. Znajduje się pod białym pudełkiem z kolekcją telefonów ;).

Skrytka w organizerze z pudełek

Myślę, że te skrytki i kolor to było to. Organizer zyskał pełną akceptację, co widać po jego wypełnieniu :). Powiem szczerze, że też bym taki chciała, ale skończył mi się zapas pudełek ;).

Zgłaszam pracę na wyzwanie a Art Piaskownicy Eko Art - pudełko

http://art-piaskownica.blogspot.com/2017/03/eko-art-pudeko.html

6 komentarzy:

  1. Piękny recykling, super:) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten recykling pochłonął mój zapas pudełek, a o dobre pudełko w cale nie jest łatwo ;)

      Usuń
  2. Super pomysł! A i prezentuje się świetnie!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ale przede wszystkim zapanowała porządek :)

      Usuń
  3. Super organizer! Dzięki za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie zrobiony organizer! Wow wielkie :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AP!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za czas poświęcony moim wpisom. Miło mi będzie gdy zostawisz swój komentarz.