16 mar 2017

Leśna kartka urodzinowa

Kartka z drzewem i jeleniami

Mieszkam w miejscowości o największej liczbie leśników przypadającej na metr kwadratowy ;). Oczywiście taki leśnik czasem obchodzi urodziny. Na taką właśnie okazję powstała leśna kartka z jeleniami i z embossowanym drzewem, co prawda liściastym, a takich u nas niewiele, ale pewnie leśnik chciałby mieć taki okaz w swoim leśnictwie... 


Pracę zgłaszam na wyzwanie  Gościnnej Projektantki Leśna Przygoda w Szufladzie

http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2017/03/wyzwanie-sarenki-goscinnej-projektantki.html



6 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie zinterpretowałaś temat, podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję. Ciekawa jestem czy spodoba się też mojemu znajomemu leśnikowi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna leśna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój Teść jest Leśniczym, więc rodzina z "tamtej" strony w zasadzie wychowała się w lesie :) piękna kartka idealnie pasująca do tematu wyzwania - jestem pod ogromnym wrażeniem, bo od razu wytypowałam ją na Zwycięzcę :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za czas poświęcony moim wpisom. Miło mi będzie gdy zostawisz swój komentarz.