1 mar 2017

Kartka isnpirowana kawą

Kartka w kolorze kawowym, ręcznie robiona

Pachnąca filiżanka kawy to mój codzienny rytuał. Mleczna pianka posypana cynamonem albo małe co nieco z dużą zawartością cukru. Może i nie zdrowo ale jak przyjemnie :).
Sklep Zielone Koty, uwielbiam tą nazwę :) i zakupy u nich, przygotowała kawowe wyzwanie. Oczywiście pierwsze skojarzenie to filiżanka, ale... to już było. Kolejne skojarzenia nasunęły się same, kawowy kolor, jutowy worek z ziarnami, czarne złoto, spotkanie w miłym towarzystwie i stylizowane napisy jak te na workach z egzotycznych zakątków świata. Tak powstała moja kawowa kartka.

Jest bardzo mediowa, chociaż jak to na zdjęciu, nie wszystko widać. Ale podpowiem - złota pasta strukturalna, flock (delikatny wzór za panienkami na ośmiokącie), sporo stempli i złote detale wykonane cienkopisem. 

Złota pasta strukturalna na kawowej kartce

A jeżeli jesteście ciekawe jakich papierów użyłam..., cóż same ścinki ;), z co najmniej 4 różnych kolekcji. Pasują do siebie cudownie. Ostatnio ciągle przekopuję moje ścinkowe pudełko i zwykle znajduje w nim inspiracje i świetne materiały. Macie też takie pudełka, a może pudła ?


Kartkę zgłaszam na wyzwanie Przy kawie na blogu sklepu Zielone Koty.


4 komentarze:

Dziękuję za czas poświęcony moim wpisom. Miło mi będzie gdy zostawisz swój komentarz.