16 lut 2017

Spinka do włosów w brązach

Spinka do włosów haft koralikowy

W ramach wiosennych porządków, chociaż za oknem dużo śniegu i jak dla mnie może jeszcze tak zostać, wygrzebałam zdjęcie spinki. Gdzieś mi umknęło, że jej nie pokazałam na blogu. Zrobiłam ją na prezent, jednak okazało się, że baza jest zbyt mała, by spiąć wszystkie włosy nowej właścicielki. Leżała i czekała na lepsze czasy, aż w tym roku jej właścicielka przekazała ją i tą, którą prezentowałam tutaj na licytację WOŚP.  Mam nadzieję, że trafiły w dobre ręce za odpowiednio wysoką kwotę :). 

Tymczasem kupiłam odpowiednio dużą bazę i już niedługo zabieram się do pracy nad kolejną spinką.

5 komentarzy:

  1. Piękna i z całą pewnością cieszy nową właścicielkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że cieszy :). Dziękuję

      Usuń
  2. Ta i poprzednia to bardzo ładne i eleganckie ozdoby włosów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za czas poświęcony moim wpisom. Miło mi będzie gdy zostawisz swój komentarz.