3 lut 2017

Bransoletka i naszyjnik z koralem

Naszyjnik wykonany haftem koralikowym

Porzuciłam ostatnio biżuterię na rzecz rysowania, szycia i szydełkowania. Styczeń nakłonił mnie po prostu do zakończenia różnych projektów, które czekały na wolną chwilę i chęci. Ten naszyjnik to zaległa praca, która powstała już w listopadzie jako prezent pod choinkę dla mojej siostry.
W jego centrum znajduje się ceramiczny kaboszon. Nieopacznie powiedziała jakiś czas temu, że lubi koral i teraz dostaje biżuterię z koralami albo chociaż kolorem koralowym :).


Nieco wcześniej zrobiłam jej takie bransoletki na gumce. Główne skrzypce gra koral naturalny i dyndadełka czyli jedwab sari i chwost.

Bransoletki na gumce z chwostem i naturalnym koralem

3 komentarze:

  1. Śliczny komplecik! I te bransoletki także! Pięknie połączyłaś kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Agnieszko. Gratuluję udanej przeprowadzki bloga :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny. Bardzo pasuje mosiądz do korala.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za czas poświęcony moim wpisom. Miło mi będzie gdy zostawisz swój komentarz.