10 lis 2016

Kot na urodziny

Stempel kolorowany kredkami akwarelowymi

Koty towarzyszą mi od kilkunastu lat. Utytułowane czarne brytyjczyki po przeprowadzce na wieś okazały się sprawnymi łowcami i drzewołazami, przynajmniej niektóre. Od roku próbują wychować na kota, wychowanego od bezradnego kociaka, Kajtka - kota sąsiadki. Nauczyły go, że fotele i sofa to miejsca idealne do wypoczynku. Same też się od niego uczą, np. co to pchły i, że trzeba szybciej reagować na dźwięk napełniania miski, i że nie zostawia się na później... Ja też musiałam się nauczyć, żeby nic jadalnego nie stało w kuchni bez nadzoru, Kajtek w końcu to prawdziwy kot, nie wycackany rasowiec o szpanerskim futerku, które jak się okazuje, grzeje kota tylko do ok. 20C. Poniżej tej temperatury, koty dają nam do zrozumienia, że czas napalić. Nasze kociaki mają już swoje lata i poważne problemy ze zdrowiem... nie wyobrażam sobie domu bez kotów.


Tak sobie uświadomiłam, że nigdy na blogu nie pokazywałam zdjęć naszych kotów. Nadrabiam to zaniedbanie. Oto Maks, moje kochane kocurzysko kilka lat temu. Dzisiaj futerko już nie jest tak piękne, ale to spojrzenie zostało :).

kot brytyjski w kolorze czarnym

Wracając jednak do kartki. Kocie wyzwanie w Art-Piaskownicy, zbiegło się z moim powrotem do kolorowania stempli. A, że od kilku lat posiadam zestaw kocich stempelków na różne okazje... Powstała kolejna kocia kartka. Jak w tej kartce z kotem, stempelek pokolorowałam kredkami akwarelowymi. Dodałam też kilka baloników i ręczne przeszycie.

Kartka urodzinowa z kotem

Kartka z kotem kolorowanym kredkami akwarelowymi


Pracę zgłaszam na wyzwanie "KOT" w Art-Piaskownicy


4 komentarze:

  1. Ach, żeby tak moje koty mi tort co dzień do łóżka przynosiły... :P
    Sympatyczny kociak stempelkowy, bardzo fajna karteczka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kocia karteczka:) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka słodziutka karteczka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te twoje kociaki :) I ten czarny też ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za czas poświęcony moim wpisom. Miło mi będzie gdy zostawisz swój komentarz.