2 lis 2016

Kartka urodzinowa z kotkiem


Kartka ze stempelkiem kotka

Kolejna kartka urodzinowa. Tym razem jednak jej głównym elementem jest stempelek pokolorowany kredkami akwarelowymi.
Kartkę wykonałam według mapki z blogu AltairAlt. Oprócz kota są tu moje pierwsze kwiatki z foarmiranu. Pomalowałam je pisakami Graphic Line Painter. A także ręczne przeszycia. Mimo że bardzo podobają mi się przeszycia maszynowe, nie cierpię do jednej kartki wyciągać maszyny. Dlatego przeszycia są ręczne :). Wbrew pozorom robi się je szybko. Zakładam, że tyle samo zajęłoby mi przygotowanie maszyny ;).


Stempelek kotka kolorowany kredkami akwarelowymi

Kartka z kotkiem kolorowanym kredkami akwarelowymi


Pracę zgłaszam na wyzwanie #10 Mapka na blogu AltairArt

wyzwanie


2 komentarze:

  1. Urocze kolory, słodka grafika, całość bardzo słodka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna... śliczne kolory takie rozweselające o tej porze roku :) Brawo!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu mapkowym AltairArt, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za czas poświęcony moim wpisom. Miło mi będzie gdy zostawisz swój komentarz.