21 paź 2016

Urodzinowy tag dla chłopca

Tag ze stemplami Lawn Fawn dla chłopca. Scrapbooking

Jakoś tak się złożyło, że wśród rodziny i wśród znajomych, duzi i mali obchodzą urodziny jesienią. Więc produkuję, by zdążyć na czas różne takie upominki, w tym kartki. Dla najmłodszych  tym razem postanowiłam zrobić tagi. Maluch może wykorzystać go do ozdobienia swojego pokoju, wieszając chociażby na gałce od szafki.

Tag z autkami dla chłopca na urodziny. Scrapbooking. Niejako hurtem powstały trzy urodzinowe tagi, wszystkie dla chłopców. Pierwszy, który chcę Wam pokazać ma umilić czwarte urodziny. Papiery, które wykorzystałam to ścinki z różnych kolekcji. Są tu też trybiki i czwórka zrobiona złotą pastą strukturalną. I cudne stempelki autek firmy Lawn Fawn, dostępne wraz z wykrojnikiem. Zobaczycie je jeszcze na kartkach świątecznych, bo tak na prawdę ten zestaw stempli zaprojektowano głównie z myślą o Bożym Narodzeniu. Użyłam tu również pisaków Sakura Glaze białego (np. wokół cyfry cztery) i żółtego (kółka samochodów). Na zdjęciach efektu nie zobaczycie, jednak w realu to fajne narzędzie do podkreślania detali, dające efekt połysku i wypukłości. Jednym słowem dużo detali, efektów i smaczków, myślę że się spodoba.


Na blogu Scrap Cafe trwa wyzwanie "Dla dziecka", na które postanowiłam zgłosić jeden z tagów. Miałam nie lada zagwozdkę, który wybrać. Zresztą sami zobaczycie jak opublikuję zdjęcia pozostałych dwóch.




Zgłaszam moją pracę na wyzwanie "Dla dziecka" na blogu Scrap Cafe

Scrap Cafe wyzwanie "Dla dziecka"

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny tag, mnóstwo się na nim dzieje 😊 Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapcafe. Ps. Z pozostałymi pracami też zapraszam na wyzwanie. Nie ma ograniczeń co do ilości ☺

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za czas poświęcony moim wpisom. Miło mi będzie gdy zostawisz swój komentarz.