26 paź 2016

Tag z samochodem z okazji urodzin

Tag urodzinowy dla chłopca

Ostatni z trzech tagów, które popełniłam z okazji urodzin zaprzyjaźnionych chłopców. Ten jest szczególny, gdyż otrzymał go mój ukochany chrześniak.

Urodzinowy tag dla chłopca

Niebieski ptaszek i kwiatek to niebieski flock. Szczerze mówiąc nie jestem do końca przekonana do tego medium. W moim wykonaniu nie ma takiego efektu jak w różnych tutorialach, które miałam okazję widzieć, może muszę jeszcze poćwiczyć.  Oprócz flock'a znajdziecie tu też pastę strukturalną, tusze i mikrokulki na chmurce. 


Pracę zgłaszam na wyzwanie "Ale Bajka" na blogu Studio SZOK, bo czyż ten tag nie opowiada bajeczki o podróży wesołym samochodzikiem ;). 




 

4 komentarze:

  1. Jaki uroczy tag!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna praca!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny tag :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio SZOK :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za czas poświęcony moim wpisom. Miło mi będzie gdy zostawisz swój komentarz.