21 wrz 2016

Szydełkowy pokrowiec na ryczkę, zydel, stołeczek...


Pokrowiec zrobiony na szydełku wzorem chevron na stołek

Bardzo dawno nie publikowałam, żadnych prac szydełkowy. Fakt, że nie ma ich za wiele, ale coś i w tej dziedzinie się tworzy. Chociaż w domu pełno jest różnych podnóżków i plastikowych krzesełek dla Juniora. Stwierdziłam, że przydałoby się coś bardziej estetycznego, chociaż z pewnością mniej praktycznego dla małego człowieka. Coś co by stanęło w łazience i było jej ozdobą. 

Pokrowiec wykonany szydełkiem na stołek

I tak zakupiłam paskudnie wyglądającą ryczkę, zwaną też zydlem albo po prostu stołkiem. Była paskudna ale z dużym potencjałem. Niestety nie mam nawyku uwieczniania przedmiotów przed transformacją, musicie więc uwierzyć na słowo, że była paskudna. Szybko uporałam się ze starą tapicerką, wskazującą na używanie co najmniej w warunkach warsztatowych. Przy okazji odkryłam, że pasy, na których jest skonstruowane siedzisko są w doskonałym stanie. Po wyszorowaniu. Oczyściłam nóżki z lakieru i je zawoskowałam. Trochę zabawy było z tapicerowaniem. Aż przyszedł czas na szydełko. Wzór to chevron. Całość wykonana z bawełny Camilla. 


Ryczki używają wszyscy co niejednokrotnie budzi ostry sprzeciw prawowitego właściciela. No i z tym zdobieniem łazienki jest różnie, jest na tyle lekka, że Junior ją nosi po całym domu w zależności od swoich potrzeb.


Pokrowiec na stołek wykonany szydełkiem


Pracę zgłaszam na wyzwanie nr  9 Zaplątana - Wyplatane na blogu Szuflada


12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Przyznam się, że robię jeszcze coś w tym stylu. Tylko dużo trudniejsze i niestety wymaga pracy piły, dlatego wciąż ślę podania w tej sprawie do mojego M ;).

      Usuń
  2. Genialny! Świetne połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie kolorki ostatnio bardzo mi się podobają, dziękuję :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Nie dość, że praktyczne to jeszcze piękne!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za czas poświęcony moim wpisom. Miło mi będzie gdy zostawisz swój komentarz.