15 wrz 2016

Etniczny wisiorek z jaspisem kambaba

Wisiorek z jaspisem wykonany haftem koralikowym

Zaległa praca. Jeszcze trochę a minie rok jak ją zrobiłam. Kamień w tym naszyjniku to jaspis kambaba. Kupiłam go w 2014 roku, bez wyraźnego planu. Czemu wiem kiedy? Ano przewertowałam pocztę w poszukiwaniu maila z danymi transakcji, gdyż nie mogłam sobie przypomnieć co to z kamyk. Szukając danych na temat tego kamienia, że jaspis kambaba działa antystresowo i pomaga zdać egzamin na prawo jazdy ;).

12 komentarzy:

  1. bardzo etniczny i przepiękny :) niesamowicie widać, jak precyzyjna jest ta praca i jaki masz talent!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tyle komplementów :). A na takim zdjęciu, masz rację widać wszystko, zarówno precyzję jak i ewentualne błędy. Nic się nie ukryje :).

      Usuń
  2. Śliczny wisior i bardzo ciekawa oprawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Wciąż sobie zadaje pytanie, dlaczego jeszcze dla siebie nie zrobiłam nic podobnego ;).

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Cieszę się, że do mnie zajrzałaś.

      Usuń
  4. Śliczny jesienny przekrój kolorystyczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, sporo jesieni tutaj. Chociaż mój jesienny kolor tej jesieni i poprzedniej to rudy:).

      Usuń
  5. Bardzo ładny naszyjnik a jaspis wygląda w środku świetnie.
    Rewelacyjna praca - i teraz nawet modna :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Modna, serio? Z trendami jestem zwykle na bakier, albo spóźniona albo mi z nimi nie po drodze ;). Dziękuję.

      Usuń
  6. Prześliczny w tych kolorach ziemi;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za czas poświęcony moim wpisom. Miło mi będzie gdy zostawisz swój komentarz.