18 sie 2016

Energetyczne boho - bransoletka na krośnie


Bransoletka tkana z koralików na krośnie, w stylu boho
Lubię, i to bardzo kolorowe bransoletki na krośnie. Niestety brak czasu nie pozwala mi na razie rozwinąć skrzydeł w tej technice. Jednak jakiś czas temu w ramach wymianki usług ;), zostałam poproszona o zrobienie bransoletki. Była tylko jedna wytyczna, miał w niej koniecznie znaleźć się kolor czerwony. 

Wiedząc, że mojej znajomej podobają się bransoletki typu wrap lub takie, dające wrażenie kilku w jednym. Postanowiłam sięgnąć po krosno. Kolorowy utkany na krośnie pasek, połączyłam z taśmą cyrkoniową oplecioną sznurkiem, rzemykami i sznurkiem woskowanym. Całość dopełnia pasmo jedwabiu sari w odcieniach pomarańczu. Żeby wszystko trzymało formę i się nie rozłaziło użyłam złotej przekładki, która spina kilka elementów razem. 
W tego typu bransoletkach jest taka masa możliwości, że robiąc jedną już się myśli o kolejnej, z innymi ciekawymi materiałami. Mam nadzieję, że za jakiś czas pochwalę się kolejną, tym razem dla mnie. Może będą w niej elementy makramowe albo fantazyjne łańcuszki...

10 komentarzy:

  1. Śliczna jest! Uwielbiam taki styl! Zapraszam do mnie na właśnie rozpoczęte Candy :)
    http://niezchin.blogspot.com/2016/08/mae-candy-z-okazji-200-posta.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna bransoletka energetycznie pozytywna :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna. Świetna na wiele okazji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Masz rację, jest uniwersalna.

      Usuń
  4. Fajna, energetyczna bransoletka :) Świetna i na lato i na jesień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na jesień też, a ta już blisko. Dziękuję.

      Usuń

Dziękuję za czas poświęcony moim wpisom. Miło mi będzie gdy zostawisz swój komentarz.