27 lip 2016

The Power of Color - letnie kolczyki

Kolorowe kolczyki wykonanane haftem koralikowym

Najpierw była sukienka, a potem pomysł na duże, kolorowe kolczyki...

Zupełnie przez przypadek, drogą internetową udało mi się nabyć sukienkę, która leżała na mnie jak ulał. A że krój i kolory nawiązywały do gorących klimatów latynoskich, od razu wiedziałam, że kolczyki muszą być duże i kolorowe, i koniecznie z turkusem i złotem. 

I tak centralny punkt kolczyków stanowi masa perłowa, w kształcie wrzeciona. Te kolorowe rurki to howlit. Ale chyba najciekawsze koraliki, jakie tu użyłam to te rude, w kształcie diamentów, czyli DiamonDuo Pumpkin Pie. Ich kształt i kolor są fantastyczne. Użyłam też kaboszonów w oprawie, bardzo przydatna rzecz w małych projektach. Kolczyki przedłuża łezka amazonitu i Puffy Teardrops Opaque Turquoise. 

Gdy kolczyki były już gotowe, trochę przeraziła mnie ich waga. Dlatego nie uwierzycie, zrobiłam drugie, również kolorowe ale, bardzo proste i lekkie - na zmianę ;), gdyby w trakcie imprezy moje uszy odmówiły współpracy. Nie odmówiły, więc mogłam się cieszyć moimi The Power of Color cały wieczór.  

Z racji soczystej kolorystyki pracę zgłaszam na Wyzwanie #7 Szuflady

 

13 komentarzy:

  1. Śliczne kolorowe kolczyki, idealne na lato:) Pozdrawiam i życzę powodzenia w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kolczyki :).Uwielbiam takie energetyczne kolory. W sam raz na lato. Powodzenia w wyzwaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorowe i piękne, bardzo soczyste. Dziękuję za zgłoszenie do Wyzwania w Szufladzie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne, energetyczne kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Sama też się nimi wciąż zachwycam ;).

      Usuń
  6. Cudne kolory i wcale nie wyglądają na ciężkie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podczas wyszywania miałam obawy, co do ich masy i wielkości. Jednak ostatecznie są bardzo wyważone. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za czas poświęcony moim wpisom. Miło mi będzie gdy zostawisz swój komentarz.