7 lip 2016

Ślub z turkusem


Kartka ślubna z turskusem ręcznie robiona

Już blisko tydzień jak wróciliśmy z urlopu, a do pełnego unormowania jeszcze daleka droga. Urlop to fajna instytucja, jednak to całe zamieszanie przed i po daje popalić. W każdym razie urlop się udał. Zakumulowaliśmy dużo słońca i ciepła, co się przydaje przy tej paskudnej pogodzie jaka panuje w Lasówce. Teoria arktycznych frontów i El Nino ogrywa ogromną rolę w kształtowaniu pogody w naszych małych górach ;). Wszystkie zwierzęta przeżyły i kwiatki też, pomijam milczeniem te wyżarte przez jelenie. Strata to jedno drzewo złamane przez wichurę, na szczęście nie widzieliśmy tej burzy, mówi się, że takiej to tu jeszcze nie było.  

Przed urlopem mieliśmy przyjemność wziąć udział w pięknej uroczystości. Z tej okazji zrobiłam taki oto ślubny zestaw - kartka i pudełko. Są podobne jednak nie takie same. Delikatne biele i ecru w połączeniu z turkusem. Użyłam ślicznych papierów UHG Gallery Paris. Przy okazji skończyły mi się zapasy gotowych kwiatków i papieru czerpanego na kwiatki handmade. Co tu dużo mówić, trzeba się wybrać na zakupy.

Zestaw ślubny kartka i pudełko

Pudełko handmade na kartkę ślubną


zgłaszam ten zestaw na wyzwanie #10 sklepu od A do Z





a także z racji licznych ramek na wyzwanie #47 Frames na blogu sklepu Crafty Moly 

nie mogłam się też oprzeć zabawie Scrap'n'skill wyzwanie #7 Bingo
(warstwy, kwiaty, tusz, media (puder do embossingu), napis)




23 komentarze:

  1. Piękna praca ...cudowne kolory!Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Od A do Zet. Serdecznie pozdrawiam -Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mam nadzieję, że jeszcze nie raz do Was zajrzę.

      Usuń
  2. Przepiękny zestaw, bardzo subtelny i delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, taki właśnie efekt chciałam uzyskać, cieszę się że to widać :).

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że zostawiłaś u mnie swój komentarz i to bardzo miły. Twoje Linkowe Party to fantatstyczny pomysł i dobra zabawa:)

      Usuń
  4. fantastyczny komplecik świetne kolorki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Turkusowy od dłuższego czasu jest moim ulubionym kolorem.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, określenie "zwiewna" bardzo do niej pasuje :)

      Usuń
  6. Piękny zestaw, uwielbiam takie kolory! Śliczne logo i oprawa bloga! A kwiatki i inne przydasie musowo trzeba uzupełniać, to miła czynność ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jestem po zakupach przydasi, trochę poszalałam :). Tak ładnie jest u mnie od niedawna. Ten banerek i logo to zasługa mojej koleżanki, przekażę, że jej praca się podoba. Dziękuję.

      Usuń
  7. Niezwykle delikatny komplet! Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Scrap'n'Skill :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap'n'Skill! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna, delikatna , jasna praca. dziękuję za udział w wyzwaniu Crafty Moly

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękujemy za udział w naszej zabawie.
    Piękny komplecik! Fajne kompozycje kwiatowe i na kartce i na pudełeczku.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny komplet. Cudowna kolorystyka, wszystko ze sobą współgra idealnie. Nie ma tu miejsca na nudę. Bardzo mi się podoba. Cieszę się, że przyłączyłaś się do naszej zabawy na blogu sklepu Od A do Zet. Dziękuję w imieniu całego zespołu i życzę powodzenia. Pozdrawiam MargoLa

    OdpowiedzUsuń
  12. Perfekcyjnie i czysto wykonany komplet - to się chwali! Ładna kompozycja i detale. Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Od A do Zet.

    OdpowiedzUsuń
  13. elegancki zestaw ,dziękujemy za zgłoszenia na wyzwanie Bingo w Scrap'n'skill

    OdpowiedzUsuń
  14. Rozpłynęłam się...cudeńko,te kolory są przepiękne ♥
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za czas poświęcony moim wpisom. Miło mi będzie gdy zostawisz swój komentarz.