8 cze 2016

Szampańskie kolczyki na szampańską zabawę

Kolczyki z kryształkami w kolorze szampańskim, beading i haft koralikowy


Zainteresowania w tak różnych dziedzinach jak papier i biżuteria mają ogromną zaletę. Praktycznie nie masz szans  znudzić się żadną z tych dziedzin. Jak tylko skończyłam pracochłonne kartki, których miałam już trochę dosyć, od razu zrobiłam miejsce na stole do pracy nad kolczykami.
Kolczyki błyszczące, eleganckie więc raczej z przeznaczeniem wizytowym. Długo siedziałam nad kryształkami, zanim zdecydowałam się jak je połączyć. Czasem tak mam, nadmiar materiałów i możliwości oddala mnie od efektu końcowego. Ostatecznie poprosiłam o opinię koleżankę, przyszłą właścicielkę tych błyskotek.  
Efekt to oplecione kryształki w kolorze szampańskim i element nośny wykonany w technice haftu koralikowego, w którym przymocowany jest sztyft. 

Materiały: Kryształki rivoli i łezka, koraliki Miyuki Delica w kolorze Galvanized Champagne Gold, Toho Round 110 i 115 Permanent Finish-Matte Galvanized Starlight oraz Toho Hex 110 Bronze.


8 komentarzy:

  1. Przepięknie wyszły :) Wspaniała robota :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne, zwłaszcza sztyfty bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję. Tak, z pewnością są najbardziej oryginalnym elementem tych kolczyków i same mogłyby stanowić ciekawą ozdobę. A gdyby wziąć nożyczki to można by otrzymać trzy pary całkiem codziennych kolczyków ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Już za dwa dni zobaczę je w pełnej krasie na mojej koleżance. Jestem bardzo ciekawa jak będą się prezentować na elegancko ubranej kobietce.

      Usuń
  5. Może kolczyki są na większe wyjście, ale są prześliczne :) Jak widać szampana można nie tylko pić, ale i nosić na sobie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za czas poświęcony moim wpisom. Miło mi będzie gdy zostawisz swój komentarz.