23 maj 2016

Wiosenne kwiaty na kartce


Kartka z handmade z kwiatami


Słońce, słońce, słońce, całe mnóstwo słońca w tę kapryśną wiosnę. Od razu w człowieka wstępuje więcej energii. Wczoraj tłumaczyłam Juniorowi o co chodzi z tymi żmijami, i czemu one lubią wygrzewać się na naszej kamienistej drodze. Po czym sama zażyłam kąpieli słonecznej :). Oczywiście nie na drodze tylko na wygodnym fotelu.


Wiosenne kwiaty z wykrojników

Dzisiaj pokażę Wam kartkę z całym mnóstwem kwiatów. Wykorzystałam tu niemal wszystkie moje kwiatowe wykrojniki (przy czym w trakcie pracy stwierdziłam, że przydałyby się jakieś nowe). Te wymięte kwiatki powstały z papieru czerpanego z zabytkowej papierni w Dusznikach Zdroju, pomalowanego kredkami akwarelowymi i solidnie namoczonego wodą. Potem dosyć mocno je zgniotłam. Wysuszone zachowały ten wymięty look. Tekturkę w kształcie płotka potraktowałam pudrem do embossingu, a następnie trochę potuszowałam. Po żmudnej pracy tworzenia kwiatków, ta kwiatowa kartka zrobiła na mnie wrażenie :).


Zgłaszam ją na wyzwanie Gościa PC - Polne kwiaty  

oraz na Wyzwanie #5 - Letni Moodboard
 



1 komentarz:

  1. TO się nazywa wiosna w ogrodzie :) Dziękuje za udział w wyzwaniu S`n`S. Pozdrawiam Daga

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za czas poświęcony moim wpisom. Miło mi będzie gdy zostawisz swój komentarz.