13 maj 2016

LO po raz pierwszy

LO z mandalą w tle


To mój podwójny debiut. Tak, tak... jeszcze nigdy nie robiłam LO i jeszcze nigdy nie brałam udziału w wyzwaniu z mapką. Do wszystkiego trzeba dojrzeć i właśnie ja dojrzałam, zwłaszcza do LO, które do tej pory traktowałam jako wytwór twórczy, ale całkowicie nieużyteczny i trochę problematyczny, bo niby co z takim LO zrobić. Na szczęście mi przeszło :). Zostaje więc, że LO jest twórcze i to mega. A jego robienie daje mnóstwo frajdy.

Do mojego pierwszego LO wykorzystałam zdjęcie zakochanych znajomych :), ze wspólnej wyprawy pontonowej. Tło stanowi mandala, którą namalowałam pisakami Graphik firmy Derwent. Również chorągiewki i tło napisów jest zrobione tymi pisakami. No i wszystkie plamki i ciapki. Serduszka to białe gesso.



na I Kropka



10 komentarzy:

  1. Co oznacza LO? Wybacz ale naprawdę nie wiem! :D Projekt świetny, wszystko ładnie zgrane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też kiedyś nie wiedziałam :), LO, scrap, layout to zdjęcie, które ozdabiamy tworząc kompozycję na papierze, tekturze itp. Najczęściej robi się scrapy o wymiarze 30x30, mój jest mniejszy ok. 20x20. Polecam, świetna zabawa i nietuzinkowa pamiątka. Miło, że Ci się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super to LO. Z tą formą tez mam problem ale postaram sie na następny wpis na blogu w czerwcu takze podjąć wyzwanie!;)
    Olivka z ikrooki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie czekam z niecierpliwością na Twoją pracę :).

      Usuń
  4. Ja jeszcze nie stworzylam ani jednego LO jakos ciezko mi sie zabrac za taka forme :) Twoje jest super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj. Długo zwlekałam, ale zabawa jest przednia.

      Usuń
  5. Great take on the challenge! Thank you for joining us at I Kropka! X

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Ikropki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful project. Love your doodling. Thanks for playing along with I-Kropka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za czas poświęcony moim wpisom. Miło mi będzie gdy zostawisz swój komentarz.