24 maj 2016

Kartka dla mamy

Ręcznie robiona kartka dla mamy z kwiatami

Dzień Mamy bez ręcznie zrobionej kartki to dzień stracony ;). Na blogach zaroiło się od przepięknych prac z tej okazji. Ja również, co roku staram się przygotować coś własnoręcznie. Zwykle są to kartki pełne kwiatów jak na przykład ta [Klik].


Tym razem postanowiłam wykorzystać tekturkę w kształcie okienka. Pokryłam ją białym pudrem do embossingu i lekko potuszowałam. I tak powstało okno wiejskiej chatki, po którym wspina się krzak róży. Zdecydowałam się na użycie gotowych kwiatków. Żywe kolory tła w "wiejskie" kratki i kropki sprawiły, że jest to bardzo wesoła kartka. Myślę, że przypadnie mojej Mamie do gustu.

Pracę zgłaszam na wyzwanie #9 z Agaterią Matka jest tylko jedna

 

a także
na wyzwanie #23 Dla Mamy


9 komentarzy:

  1. Śliczna!Dziękuję za udział w zabawie TDZ.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna, energetyczna kartka. Na pewno się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo, bardzo piękna karta!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu - DT Craft Style :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ pięknie zestawione kolory. Śliczna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za tyle miłych słów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna! Dziękuję za udział w wyzwaniu Towarzystwa Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna praca, dziękuję za udział w wyzwaniu TDZ :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za czas poświęcony moim wpisom. Miło mi będzie gdy zostawisz swój komentarz.