12 kwi 2016

Kolczyki z rivoli Swarovskiego w kolorze siam ruby

Chciałam Wam pokazać zupełnie coś innego, ale jedyne dobre światło jakie wczoraj się zdarzyło (od kilku dni sypie/leje i totalnie brakuje słońca) było nie wystarczające dla dobrych zdjęć. Mój mały nikon do tego stopnia mnie wyprowadził z równowagi, że zaczęłam wertować instrukcję w poszukiwaniu rozwiązania problemu. Jednak dopóki nie pojawi się chociaż kilka promyków słońca zdjęć nie będzie. Sama doświetlam się żarówką ku uciesze firmy energetycznej.

Dlatego też dzisiaj zaległa praca, w intensywnych kolorach. Proste kolczyki z rivoli Swarovskiego. Robią wrażenie i przyciągają wzrok. Mogę takie wnioski wysnuć na podstawie liczby komentarzy (pozytywnych) gdy je noszę. Tutaj możecie zobaczyć wersję bardziej stonowaną rivoli Swarovskiego w srebrze



earring with siam ruby rivoli Swarovski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za czas poświęcony moim wpisom. Miło mi będzie gdy zostawisz swój komentarz.