16 mar 2016

Papierowe pisanki zamiast kartek

Papierowa pisanka jak kartka

Dzień dobry,

Dużo czasu zabrały mi te przenosiny z adresu Pod Zieleńcem na Leniwiec Domowy, a jeszcze wszystko nie skończone. A ile rzeczy się pogubiło... Na szczęście te prace techniczne nie miały żadnego wpływu na moją twórczą naturę. Będę się więc chwalić i pokazywać co przez ostatnie miesiące udało mi się stworzyć. 

Z racji zbliżających się Świąt Wielkanocnych pierwszeństwo mają pisanki. W tym roku zdecydowanie nie miałam ochoty na typowe kartki. Dlatego powstały zielono-niebieskie pisanki z podpórką, które z pewnością spodobają się osobom, do których je wyślę. Spróbujcie, myślę że to ładny świąteczny upominek, który może służyć jako dekoracja kilka sezonów. Jak wyglądają z tyłu, czyli podpórkę pokażę w kolejnym poście.

Kartka jak pisanka

Użyłam uroczych papierów UHK Gallery Spring in Avnolea. Pojawiły się też skrawki materiału i tekturki. Nie zanosi się na pierwsze listki na te Święta (za oknem mam pół metra śniegu), dlatego sporo na tych jajkach zielonego brokatu. Jakoś weselej na duszy, jak tak sobie stoją rzędem na parapecie takie kolorowe jajeczka. Co prawda jeszcze tylko dzień lub dwa i będę musiała się z nimi rozstać, a że edycja mocno limitowana, to raczej nic mi nie zostanie.

Ozdoba wielkanocna z papieru





1 komentarz:

  1. Witam serdecznie,
    Nazywam się Klaudia. Serdecznie zapraszam Cię do dołączenia do nowego serwisu Platforma Kreatywna http://platformakreatywna.com/, gdzie zrzeszamy wszystkie kreatywne strony. Swoim klubowiczom oferujemy zniżki na produkty, informacje o wydarzeniach, spotkania oraz darmowe pliki do pobrania. Serdecznie zapraszam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za czas poświęcony moim wpisom. Miło mi będzie gdy zostawisz swój komentarz.