31 paź 2015

Klamra do włosów

Klamra do włosów wykonana w technice haftu koralikowego


Na zakończenie mile spędzonego dnia w towarzystwie znajomych, w pięknym otoczeniu Gór Stołowych i z pysznymi pierogami w schronisku Pasterka, wrzucam moje najnowsze dzieło. Świeżutkie, wczoraj skończone.

Spinka do włosów, automatyczna. Tak przynajmniej kiedyś była nazywana. Dzisiaj to jest klamra do włosów ;). Moja klamra, mająca przeznaczenie prezentowe została wykonana w technice haftu koralikowego. I to jest jedna z dwóch, ta mniej bogata, z przeznaczeniem do użytku codziennego. Tą bardziej strojną pokażę, wkrótce, jak tylko połączę wszystkie elementy w całość.

Jej głównym elementem jest taśma z kryształkami w różnych kolorach. Tło dla niej stanowią koraliki Toho w kolorze Frosted OxBlood. Ten dziwaczny kolor kupiłam dawno temu. Wielokrotnie próbowałam go wykorzystać w różnych projektach. Jednak bez powodzenia. Aż tu, niespodziewanie świetnie zgrały się  z kolorowymi kryształkami. Praca jest podszytą naturalną skórką. Tył prezentuje się bardzo elegancko.

Spinka do włosów, haft koralikowy


Pracę zgłaszam na wyzwanie pt. Kryształy w Szufladzie


2 komentarze:

  1. Dosia, dziękuję bardzo. Cieszę się, że czasem tu zaglądasz :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za czas poświęcony moim wpisom. Miło mi będzie gdy zostawisz swój komentarz.