16 wrz 2015

Pastelle-4 - bransoletka makramowa

Bransoletka makrama z koralikami

Ostatnim elementem pastelowego zestawu, którego szczęśliwą posiadaczką stała się moja znajoma jest delikatna bransoletka wykonana w technice makramy. To moja pierwsza makramowa biżuteria. Ostatni raz makremę robiłam bardzo, bardzo dawno temu. Jeszcze w szkole podczas lekcji ZPT ;). To była chyba jakaś makatka czy coś takiego. Ślad po niej zaginął (zakładam, że to wielkie szczęście), ale pamiętam jak się motałam z tymi sznurkami. Z bransoletką poszło dużo łatwiej. Użyte materiały to sznurek woskowany, szklane koraliki bicone w kolorze turkusowym i koraliki metalowe. Jest to subtelny dodatek do pozostałych dwóch bransoletek..., całość w najbliższym poście.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za czas poświęcony moim wpisom. Miło mi będzie gdy zostawisz swój komentarz.