25 sie 2015

Szydełkowo-koralikowa kulka z pastelowymi perełkami

Kulka koralikowo-szydełkowa z pastelowymi perełkami

Biżutka w kolorach lata. Pamiętacie poprzednią kulkę szydełkową? Tamta była dla koleżanki, ale już w trakcie pracy nad nią myślałam o kulce dla siebie. I tak powstała ta ze wzorem zygzaka. Nie widzicie zygzaka ? ;).
No właśnie, wyszło coś raczej na kształt wiatraka, gdyby go rozłożyć na płasko. Nie prułam, bo efekt okazał się świetny. Natomiast nie wiem, gdzie tkwił błąd. Wzór pochodził z Magazynu Beading Polska. Mogę przypuszczać, że to kwestia sposobu przerabiania. Do kulek wrócę i to pewnie szybko, wówczas tę kulko-zagadkę spróbuję wyjaśnić. 
Kulkę ozdobiłam gronem pastelowych perełek Swarovkieg'o, w kolorze błękitu i seledynu. Kulka wisi na sznurku woskowanym i misternie :) poplątanym sznurze twisted herringbone. W ten sposób otrzymałam pastelowy wisiorek w stylu Boho, chociaż ten styl woli nieco inne kolory ;)
Wisiorek kulka szydełkowo-koralikowa z perełkami


Wisiorek kulka szydełkowo-koralikowa z perełkami Swarovskiego




Pracę zgłaszam na wyzwanie Pastele w Szufladzie


1 komentarz:

  1. Piękna i bardzo starannie wykonana praca, dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za czas poświęcony moim wpisom. Miło mi będzie gdy zostawisz swój komentarz.