11 maj 2015

Bransoletki na bazach NUNN

Bransoletki na metalowej bazie NUNN


Metalowe bazy NUNN już dawno, a raczej bardzo dawno wpadły mi w oko jako świetny sposób na prostą, ale bardzo efektowną bransoletkę. Oczywiście po zakupie musiały trochę odleżeć zanim się za nie zabrałam. Jednokolorowy peyote robi się szybko i przyjemnie, zarówno parzysty jak i nieparzysty. Do ich wykonania użyłam koralików Toho Treasure i Toho Round - ta najcieńsza, jedno-rzędowa.
Bransoletki tego typu są wygodne w noszeniu, a do tego świetnie pobrzękują ;). Niestety polubił je też Junior i namiętnie skubie koraliki. Jak coś przejdzie ten test jest niezniszczalne. W zielonej jednak pękł jeden koraliki i musiałam ją wziąć ponownie na warsztat.

Nieco większym wyzwaniem była ta czarno-biała. Najpierw musiałam rozrysować wzór, przy dwóch kolorach poszło szybko, ale samo wykonanie to już żmudna praca, wymagająca skupienia. 


Biało-czarna bransoletka ściegiem peyote na bazie NUNN



W kolejce czeka jeszcze baza o szerokości 3 cm, też ma mieć wzór, ale chcę by była mega kolorowa, co oznacza dużo pracy. Efekt końcowy jest jednak tego wart.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za czas poświęcony moim wpisom. Miło mi będzie gdy zostawisz swój komentarz.