27 maj 2015

Black Super Duo Balls - kolczyki

Kolczyki kulki z koralików super duo

Takie kulki z czarnych koralików super duo zamarzyły mi się już dawno. Jednak do realizacji musiałam dojrzeć. Wydawało się, że nic prostszego..., ale to tylko pozory. Jak już pierwsza kulka była gotowa, dumna i blada odłożyłam zrobienie drugiej na kilka dni, i to był błąd. Ponieważ ta druga, za nic nie chciała być podobna do tej pierwszej. Rozpisane rzędy, były zaszyfrowane do tego stopnia, że Enigma by poległa podczas deszyfrowania. Oczywiście, jestem przekonana, że nikt prócz mnie nie dostrzegłby tej małej różnicy. Perfekcjonizm bywa przekleństwem.

Z drugą kulką walczyłam jakieś 3 tygodnie, oczywiście robiąc sobie przerwy, inaczej bym zwariowała ;). Aż, pewnego dnia, bez szczególnych znaków na niebie i ziemi, wyszła identyczna, bliźniaczka z koralikami, które układały się jak należy. Teraz już bez przeszkód mogłam wykończyć kolczyki. Są świetne, efektowne, na każdą okazję, prawie.. Nie wiem jednak czy jeszcze kiedyś porwę się na kulki z super duo.

W ich wykonaniu bardzo pomógł mi tutorial z bloga Koraliki i takie tam. Jak zaznaczyła autorka, oplatanie tymi koralikami jest intuicyjne i tego trzeba się trzymać :).







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za czas poświęcony moim wpisom. Miło mi będzie gdy zostawisz swój komentarz.