27 kwi 2015

Bransoletka New Folk

bransoletka wyknanan techniką haftku koralikowego

Wyzwania w Szufladzie są bardzo inspirujące. Jakiś czas temu kupując kilka kaboszonów ze szkła dichroicznego Apandany, kupiłam też taki szklany, podklejony grafiką folkową. Okazał się być śliczny, jednak musiał poczekać na swoją kolej. Muszą jednak przyznać, że wskoczył niemal na początek kolejki. Dlatego też Szufladowe wyzwanie było tylko impulsem.

Kaboszon obszyłam koralikami wykorzystując technikę haftu koralikowego. Ten haftowany element jest połączony z resztą bransoletki dzięki wszytym z dwóch stron satynowym wstążkom. Jestem bardzo zadowolona z tego pomysłu, pewnie nie jestem pierwsza, ale jak dotąd nie widziałam takiego rozwiązania.

Bransoletka wykonana w technice haftu koralikowego

Tłem dla kaboszonu są naturalne i syntetyczne rzemienie oraz koraliki. Zadbałam również by tył bransoletki był atrakcyjny. Kaboszon został podszyty czerwonym super suede, a zapięcie ozdabia grono z koralików bicone. Kolorystyka bardzo folkowa. Dominuje czerń i czerwień. Zielone i fioletowe koraliki nawiązują do kolorów kwiatów na kaboszonie.

Bransoletka z rzemyków z kaboszonem obszytym koralikami



Prace zgłaszam na wyzwanie Polski Folklor w Szufladzie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za czas poświęcony moim wpisom. Miło mi będzie gdy zostawisz swój komentarz.