17 mar 2015

Kartki z kurką

Wielkanocna kartka z kurkami

Sprężyłam się i tym razem na Wielkanoc, losowo wybrani adresaci ;) otrzymają kartki. Tegoroczne kartkowanie to w pewnym sensie wyzwanie, które postawiłam przed sobą. Żadnych zakupów. Kartki mają powstać z tego co mam zachomikowane w szufladach. Dziwnym trafem dominują tam papiery w gwiazdkami, bałwankami i romantycznymi kwiatami ;). Na szczęście w tej niezbyt dużej kolekcji znalazły się  papiery z Galerii Papieru "Fioletowe Fiołki", które wraz ze ścinkami ze ścinkowego pudełka, uratowały sytuację. Powstała seria z kurkami i jajkami.
Dzisiaj kartki gdaczące :). Niezbyt skomplikowane, ale ich kolory są bardzo wiosenne. Niestety zdjęcia tego nie oddają. Mimo dobrych chęci i licznych podstępów mój aparat czasem postanawia udowodnić mi, że wie lepiej jak zrobić zdjęcie, a wszelkie próby wyłączenia jego super przyjaznych, automatycznych funkcji, spełzają na niczym. Co ciekawe, zwykle jego złośliwość uwidacznia się podczas zdjęć kartek. Z biżuterią idzie mu dużo lepiej.



Ręcznie robiona kartka z kurką na Wielkanoc

Wielkanocna kartka z kurkami

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za czas poświęcony moim wpisom. Miło mi będzie gdy zostawisz swój komentarz.