26 lut 2015

Corazón Azul - bransoletka

Bransoletka w technice haftu koralikowego

Ta bransoletka powstała szybko, ale ... no właśnie zapotrzebowanie na nią zostało zgłoszone niemal rok temu. Powiedzmy więc, że przez rok trwały prace projektowe ;) i poszukiwanie odpowiedniego kaboszonu.

A kaboszon jest unikatowy, niepowtarzalny. To praca Apandany - kaboszon ręcznie wytopiony ze szkła z użyciem szkła dichroicznego. A co to takiego to szkło dichroiczne? Najprościej mówiąc szkło, które mieni się różnymi kolorami. To akurat ma kolor niebieski, indygo, a pod pewnym kątem jest lekko fioletowe. Generalnie słowa tego nie opiszą. Kaboszon jest piękny i uparty. Projekt bransoletki był inny, ale po jego częściowym wyszyciu zupełnie nie grał z kaboszonem. A ta wersja, jest świetna (wybaczcie mi tę odrobinę samozachwytu). Tak bardzo mi się podoba, że prawie miałam ochotę zataić, że ją zrobiłam ;). Zawsze jednak jest szansa, że nie przypadnie do gustu nowej właścicielce.


Bransoletka ze szklanym kaboszonem wykonanan w technice haftu koralikowego
Bransoletka jest sztywna, wewnątrz jest wszyta metalowa baza. Od tyłu została wykończona srebrną ekoskórką.
Muszę napisać jeszcze, że część koralików niesie wyjątkowo dobrą energię, gdyż pochodzą z kilogramowej paczki, którą wylicytowałam na aukcji WOŚP, wystawionej przez sklep Korallo. Nawiasem mówiąc, kilogram koralików wygląda wspaniale :), można go oglądać bez końca. Junior też to lubi, co akurat jest nieco niebezpieczne, ze względu na małą wytrzymałość woreczków na szarpanie itp.

W bransoletce użyłam koralików w różnych odcieniach błękitu i szarości, w tym glacier gray.


Zgłaszam ją na wyzwanie w Szufladzie "Dla niej, Dla niego"


6 komentarzy:

  1. Fantastyczna bransoletka, dziękuję za udział w wyzwaniu w Szufladzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję. Udział w szufladowych wyzwaniach to przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za czas poświęcony moim wpisom. Miło mi będzie gdy zostawisz swój komentarz.