24 lut 2015

Bukiecik z krokusów - broszka

Broszka z ametystem haft koralikowy

Moja osobista, wczesnowiosenna broszka z ametystem. Dziwicie się, że wiosenna? Dla mnie jednymi z najweselszych wiosennych kwiatków są krokusy. Te kolorowe łebki wychodzące z trawników są urocze i co roku mnie zachwycają. Wrocławskie trawniki usiane krokusami są genialnym pomysłem. Na moim trawniku niestety znikły, gdy kilka lat temu trawnik został zjeżdżony przez koparkę przy budowie oczyszczalni. A że muszę je sadzić w koszyczkach, jakoś nie odnowiłam tych nasadzeń. Za to mam super wypasioną odmianę posadzoną w doniczce, którą zimuję w tajnym miejscu w garażu. Mam nadzieję, że miejsce nadal jest tajne i nie zostało wykryte przez jakiegoś smakosza cebulek...

Wracając jednak do broszki. Jej sercem jest ametyst - przeźroczysta odmiana kwarcu białego o barwie fioletowej. Otaczają go koraliki Toho w różnych odcieniach fioletu i koloru żółtego. Blasku dodają koraliki FP, a z nudą walczą perełki. I tak mamy bukiecik z krokusów, który zgłaszam na wyzwanie Justyny gościnnej projektantki Szuflady.




2 komentarze:

  1. Urocza ta broszka, bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam i życzę wygranej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za czas poświęcony moim wpisom. Miło mi będzie gdy zostawisz swój komentarz.