14 sty 2015

Turkus w brązie - bransoletka wrap

Nie pisałam długo, oj bardzo długo. Mam jednak alibi, chorujemy nadal. Już miesiąc. Oczywiście nie na to samo, sytuacja zmienia się dynamicznie. Liczba porażonych przez wirusa dwunogów na dzień dzisiejszy wynosi 100%. W sumie to nawet ryby są chore, te w akwarium oczywiście. Na szczęście nęka je nie wirus, a robaki. Mobilizuję siły, żeby się ich pozbyć - robaków, nie ryb rzecz jasna. Trzymają się tylko koty. Mają dobrą strategię - sen w okolicach lub na grzejniku. Jak sami widzicie alibi jest mocne.


Bransoletka wrap turkusowa z koralikami Tile

Jedna z zaległych prac biżuteryjnych, to bransoletka wrap z rzemienia i koralików Tile CzechMates oraz Fire Polish.
Długa, można nią owinąć nadgarstek cztery razy. Nowa właścicielka jest zadowolona, a ja rozpływam się w samozadowoleniu, gdy widzę ją na jej ręce :). Uwielbiam połączenie brązu i turkusu. Ciekawe, że sama jeszcze nie mam takiej... ;)

Bransoletka wrap turkusowa z koralikami Tile






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za czas poświęcony moim wpisom. Miło mi będzie gdy zostawisz swój komentarz.