16 sty 2015

Broszka jagodowy mus

Broszka z kwarcem wykonana haftem koralikowym

Gwiazdkowy prezent, który powstał w tempie ekspresowym. Pewnie dlatego, że nie musiałam sama wybierać kamyka, pomogła zleceniodawczyni. Czasem pomysł przychodzi nagle, a czasem kamyk leży i leży, a ja się zastanawiam, co właściwie skłoniło mnie do jego kupna. Najwięcej pomysłów przychodzi mi podczas usypiania Juniora :), gdy brzuszek pełny, bajki opowiedziane, a mamie zostaje tylko tulenie. Junior od wakacji uznał, że łóżko rodziców należy też do niego i jak na razie nie chce zmienić zdania.

Sercem broszki jest kwarcowy kaboszon, który dosyć długo czekał na oprawę. Oplotłam go koralikami Toho w kolorze czarnym i różnych odcieniach fioletu. Blasku dodają koraliki Fire Polisch. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za czas poświęcony moim wpisom. Miło mi będzie gdy zostawisz swój komentarz.