17 gru 2014

Kartki bożonarodzeniowe z Mikołajami

Kartka Świąteczna z Mikołajem

Przed Świętami zawsze jest zamieszanie, ale w tym roku kumulacja różnych zdarzeń przeszła samą siebie. Junior jest chory, od ponad tygodnia. Gdyby to był katar to luz, przynajmniej wiadomo, mniej więcej, z czym się walczy. Ale tajemnicza wysypka połączona z wymiotami i gorączką to już zagadka. W sumie te objawy to nic w porównaniu z totalnym rozbiciem emocjonalnym. Jeden mały facet z potężną huśtawką nastrojów powoduje w domu kataklizm. Siedzimy zamknięci w domu. Nikt nas nie odwiedza, bo może to zaraźliwe, a sami mamy lekarski przykaz nie szwędać się po okolicy, bo przecież nie wiadomo co to jest, to po co złapać jeszcze coś innego. Staramy się przetrwać. Dzisiaj, gdy nastąpiła lekka poprawa, to nawet mieliśmy siłę na upieczenie pierniczków. W zasadzie ja miałam, reszta teamu pojawiła się jak były gotowe, żeby sprawdzić, czy ten nowy przepis jest w porządku. Zdaje się, że jest, gdyż szybko musiałam zapuszkować pierniczki i ukryć przed łakomczuchami. Jakimś cudem przed tym zamieszaniem, udało mi się skończyć kartki.

Napracowałam się przy nich. Każda jest inna, co przy kilkunastu kartkach pochłonęło sporo czasu. Oczywiście nie narzekam, to był bardzo miło spędzony czas. Wcześniej zaszalałam w sklepach internetowych, kupując kilka nowych wykrojników i stempelków. Jednak opieka nad chorym Juniorem sprawiła, że nie miałam chwili w słonecznych godzinach by zrobić dobre zdjęcia, a kartki trzeba już było wysłać. Powstały kartki w tradycyjnej świątecznej kolorystyce, głównie z Mikołajami

Kartka ręcznie robiona z Mikołajem


i takie bardziej nowoczesne...

Kartka ręcznie robiona z poisencją





2 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się ta ostatnia!
    Na tym blogu jest na prawdę dużo inspiracji. Podziwiam Was za tak wiele pomysłów. Od niedawna zaczęłam sama zaplatać bransoletki, jednak szydełkowanie to raczej trochę wyższy poziom. ;D
    Życzę Wam powodzenia w blogowaniu i w waszej pasji! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy. Szydełkowanie ma wiele wspólnego z niektórymi rodzajami koralikowania :) i w cale nie jest trudne, tylko tak wygląda ;).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za czas poświęcony moim wpisom. Miło mi będzie gdy zostawisz swój komentarz.