3 paź 2014

Kolczyki Deep Lake

Kolczyki, beading, brick stich

Ostatnio zaszyłam się w moim pokoju, gdzie dziergałam, wyplatałam i zszywałam... i strasznie nie miałam ochoty robić zdjęć. Albo było brzydko i ciemno, co gwarantowało, że zdjęcia będą słabe, albo było tak pięknie, że wolałam wygrzewać się w promieniach słońca niż kombinować ze zdjęciami. Jednak przyszedł czas żegnania się z niektórymi pracami i to ostatecznie zmusiło mnie do zrobienia sesji fotograficznej moim najnowszym wyplatankom. I co się okazało, że to niemal same kolczyki.

Ogarnęła mnie kolczykowa obsesja. Porzuciłam minimalistyczne wkrętki na rzecz wiszących, dyndających i łaskoczących cudeniek, nie tylko mojego działa, jednak sama też zaczęłam takie robić.

Deep Lake to proste kolczyki wykonane ściegiem brick stitch z frędzelkami. Koleżanka chciała coś z niebieskim..., jest więc mleczno biały, błyszczący szary, kilka odcieni turkusu i niebieski, w zasadzie granatowy. Skąd nazwa? Kolorki skojarzyły mi się z jeziorem - im głębiej tym mniej światła, a woda wydaje się być coraz bardziej niebieska. Nie nurkowałam za głęboko, żeby nie dodawać czarnych koralików. Jak to bywa z błyszczącymi koralikami, efekt w realu jest dużo lepszy. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za czas poświęcony moim wpisom. Miło mi będzie gdy zostawisz swój komentarz.