30 paź 2014

Bransoletka wrap w stylu boho

Chodzę w niej już blisko miesiąc. Gdy tylko ją skończyłam wiedziałam, że będzie moim numerem jeden. Przynajmniej na czas, gdy pojawi się nowy numer jeden. Uniwersalność kolorów użytych koralików sprawia, że pasuje niemal do wszystkiego z mojej szafy. Ostatnio podziwiając cuda jakie robią różne mistrzynie koralikowania, z pewnym żalem doszłam do wniosku, że praktycznie tak cudnej biżuterii nie ma gdzie nosić. Chyba, że ktoś chodzi na bale raz w miesiącu. W koralikowaniu bardzo łatwo można zrobić cudne rzeczy na wielkie wyjścia, opływające złotem, srebrem i krystałkami. Wydaje mi się, że dużo trudniej zrobić biżuterię codzienną. Zawsze czai się pokusa, żeby dodać coś błyszczącego, jeszcze jeden pikotek, zawijasek i wychodzi wielkowyjściowa błyskotka. 



Do zrobienia tej bransoletki użyłam głównie koralików CzechMates Tile i kilku CzechMates Bricks. Do tego brązowy rzemyk nici Nymo D i oczywiście guzik.


 Kolejna para najprostszych kolczyków, jakie można zrobić z wykorzystaniem koralików Tile.


7 komentarzy:

  1. Ola, cudny komplecik, kolorki mmmmmrrrrrrrrrrrrr......
    może jakiś kursik ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna bransoletka. Koraliki dwudziurkowe dały dużo lepszy efekt niż jednodziurkowe w tego typu bransoletkach :) Kolczyki też śliczne

    OdpowiedzUsuń
  3. Elmirka, zgadzam się z Tobą, że koraliki dwudziorkowe sprawdzają się doskonale w tych bransoletkach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasia, kursik chciałabym bardzo, może się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna bransoletka. Aż chce się mieć taką dla siebie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna, jakiej grubości rzemienia użyłaś?

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję. Używam rzemyka o grubości 1,5 mm. Natomiast takim 1 mm zaczęłam wykańczać te miejsca przy zapięciu, czyli zamiast węzełka robię taką owijkę z cienkiego rzemyka lub woskowanego sznurka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za czas poświęcony moim wpisom. Miło mi będzie gdy zostawisz swój komentarz.