27 sie 2014

Mała Czarna - bransoletka i kolczyki


Bransoletka free form peyote

Ten elegancki komplet powstał jeszcze w czerwcu i już dawno powędrował do swojej nowej właścicielki. Bransoletka została wykonana w technice free form peyote. Jestem z niej bardzo zadowolona. Wyszła dokładnie taka, jak zaplanowałam, co w przypadku tej techniki nie zawsze się udaje, a poprawki są raczej niemożliwe. Jest to miks koralików Toho i Preciosa oraz innych bliżej nieokreślonych.



Bransoletka wykonana w technice freeform peyote

Bransoletka freeform peyote biało-czarna

Bransoletkę uzupełniają niewielkie kolczyki sztyfty. Ich główny element to rivoli Swarovskiego. Oplotłam je koralikami Toho i Fire Polish.

Kolczyki sztyfty haft koralikowy




.

2 komentarze:

  1. Fantastyczna ta bransoletka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję. Nieźle się przy niej na plotłam :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za czas poświęcony moim wpisom. Miło mi będzie gdy zostawisz swój komentarz.