13 cze 2014

Kolczyki z karneolem i rivoli Swarovskiego

Kolczyki w karneolem i rivoli Swarovski, haft koralikowy

Ponownie sięgnęłam po karneol. Kolczyki to element kompletu, właśnie zaczęłam wyplatać do niego bransoletkę ściegiem peyote. Do kolczyków dosyć długo szukałam kaboszonów. Wiedziałam, że na pewno użyję rivoli Swarovskiego, ale nie miały być one elementem dominującym. I tak od kamyczka do kamyczka znowu padło na karneol.
Kolczyki wydają się być proste, ale dały mi trochę popalić, gdy łączyłam oba wyszywane elementy. Jak na złość koraliki na brzegu części z karneolem nie trzymały symetrii i pierwotny plan połączenia tych dwóch elementów pośrednio, za pomocą koralików nie wypalił. Byłyby dłuższe. Jednak tak też jest dobrze, a może nawet lepiej...? Sami oceńcie.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za czas poświęcony moim wpisom. Miło mi będzie gdy zostawisz swój komentarz.