19 maj 2014

Kartka dla mamy

Kartka handmade z kwiatami dla mamy

Pewnie zauważyliście, że przez ostatnie kilka miesięcy nie pokazywałam żadnych prac z papieru. No cóż zrobiłam sobie dłuższą przerwę w tym hobby. Nie powstały nawet kartki na Święta Wielkanocne, tak się zbiesiłam. Po części to wynik mocnego uzależnienia od koralików, a po części zmęczenia materiału. Nie żebym się znudziła, ale potrzebowałam przerwy. A po przerwie zaczęło się... na tapecie jest album Juniora, z pierwszego roku życia. Najwyższy czas, bo nie długo będzie obchodził drugie urodziny. W tak zwanym między czasie powstały bardzo ukwiecone kartki na Dzień Matki i przepiśnik.
 
Kartka ręcznie robiona dla mamy z kwiatami i ramką

W pierwszej kartce wykorzystałam papiery z Galerii Papieru "Usłane Różami", które jednak nie zachwyciły mnie specjalnie, niby ładne, ale źle mi się z nimi pracowało. Margaretka powstała z wykrojnika, różyczki to gotowce, ale odpowiednio wytuszowane. Natomiast motyl przyfrunął z papierów UHK Gallery z kolekcji Friday. Te papiery posłużyły do zrobienia drugiej kartki i zdecydowanie ta kolekcja należy do tych, z których prace robią się same.
Podstawą albumu Juniora są również papiery tego producenta, tym razem z kolekcji Hot&Cold, jak skończę to wiekopomne dzieło ;) to chociaż troszeczkę pokażę. Na razie przeraża mnie fakt, odkrywanie wciąż i wciąż nowych, fantastycznych zdjęć, które powinny się w tym albumie znaleźć. Jak tak dalej pójdzie to powstaną dwa tomy, a ja znowu scrapbooking odstawię na kilka miesięcy.
Wracając jednak do kartek. Druga kartka dla mamy też ma dużo kwiatków, może nawet więcej niż ta pierwsza, a do tego jest mocno 3D.  Tekturowe wycinanki na obu kartkach zostały wytuszowane i pokryte Perfect Pearls, co sprawia, że się pięknie mienią.

Kartka handmade z ramką i kwiatami na Dzień Mamy

Kartka na Dzień Mamy z kwiatami i ramką





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za czas poświęcony moim wpisom. Miło mi będzie gdy zostawisz swój komentarz.