9 kwi 2014

Unakit w brązach ze szczyptą złota

Broszka wykonana haftek koralikowym z unakitem

Zawsze lubiłam naturalne kamienie, a zwłaszcza te zielone. To chyba kolor, który lubię w jakiś specjalny sposób. Jednak zieleń tego kamyczka wprawiła mnie w konsternację. Taka ładna, soczysta i żywa..., ale mimo, że dysponuję sporą paletą zielonych koralików, żadna z tych zieleni ze sobą nie współgrała. I tak z zaplanowanej broszki zielonej z brązowymi akcentami powstała broszka brązowa z akcentami złotymi.
 
Wykorzystałam w niej koraliki Super Duo Copper Topaz. To mój debiut. Skusiłam się na Super Duo zauroczona pracami Bluefairy. Te koralik dają wiele możliwości. Mam już pomysły na ich wykorzystanie do pasków bransoletek. Zdjęcie nie jest najlepsze, jednak broszka powędrowała już do nowej właścicielki.

Wszystkie ostatnio prezentowane broszki zostały zapakowane w małe torebeczki, które zrobiłam z papieru Czułe Słówka z Galerii Papieru.


2 komentarze:

  1. Świetnie sobie poradziłaś z tym wzorem, broszka przeurocza! Dziękuję, że o mnie wspomniałaś i że mogłam Cię zainspirować do zrobienia tak pięknej ozdóbki:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za czas poświęcony moim wpisom. Miło mi będzie gdy zostawisz swój komentarz.