10 kwi 2014

Torebka pasiatka na szydełku

Torebka na szydełku w paski z podszewką

Robiąc porządki wiosenne natknęłam się na torebkę Agnieszki, do której miałam uszyć podszewkę. To pasiaste cudo czekało już od jesieni na jakieś działania z mojej strony. Kolejny raz ją obejrzałam, i kolejny raz stwierdziłam że to nie będzie prosta sprawa.

Z pomocą przyszła Mama, jak zwykle w trudnych sprawach krawieckich. Akurat spędzała u nas weekend. Dokonała oględzin i również stwierdziła, że to nie będzie proste. Torebka ma, a w zasadzie nie ma jakiegoś konkretnego, ustalonego kształtu. Po dwóch podejściach jednak udało się. Szydełkowa pasiatka otrzymała śliczną podszewkę w kwiatki. Podszewka z odzysku, ze starej zasłony. 


Podszewka a torebce szydełkowej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za czas poświęcony moim wpisom. Miło mi będzie gdy zostawisz swój komentarz.