28 lut 2014

Tauriel Zielona - szeroka bransoletka

Bransoletka zrobiona haftek koralikowym na metalowej bazie

Skończyłam. Trochę czasu mi to zajęło ponieważ w trakcie haftowania Tauriel miałam też ochotę na szydełkowanie kocyka dla Juniora. Kwadratów przybyło. Jeszcze tylko 12 sztuk i można zszywać. Oprócz kocyka miałam też na tapecie koralikowe broszki. Wracając jednak to tej zielonej ślicznotki. Nie było łatwo.
Stawiała opór podczas wykańczania. Dużo czasu pochłonęło dopasowanie wszystkich warstw i upchanie tego wszystkiego wewnątrz bransoletki. Ze względu na nieregularny kształt oprócz metalowej bazy musiałam dodać jeszcze plastikową kształtkę, żeby te wystające poza bazę elementy nie były zbyt miękkie. W końcu Tauriel Zilona jednak została dopięta na ostatni guzik. Jestem z niej zadowolona. Jest duża i masywna. Taka miała być. Ładnie leży na nadgarstku.


Bransoletka wykonanan haftek koralikowym, szeroka na metalowej bazie







1 komentarz:

Dziękuję za czas poświęcony moim wpisom. Miło mi będzie gdy zostawisz swój komentarz.