23 sty 2014

Tauriel Zielona - bransoletka w trakcie pracy

Jestem w trakcie mozolnej pracy twórczej. Powstaje moja osobista, szeroka bransoletka z zielonym jadeitem w roli głównej. Widzicie tę plątaninę kresek na filcowym podkładzie... tak wygląda właśnie proces twórczy. Mam jeszcze kartkę A4 z kilkoma wersjami mega poplątanych zawijasów. Jak widać w tej fazie bransoletka jeszcze nie przypomina bransoletki... A skąd nazwa, no cóż jak ją zaczęłam wyszywać, obejrzałam Hobbita, a w nim waleczną elfią strażniczkę Tauriel i tak mi się skojarzyło z tą bohaterką, to co akurat wyszywam. 


2 komentarze:

  1. Wyglada juz niesamowicie! Jestem bardzo ciekawa efeku koncowego!
    Ola- czy nie uwazasz, ze dobrze by bylo sie spotkac?

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak. Koniecznie musimy się spotkać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za czas poświęcony moim wpisom. Miło mi będzie gdy zostawisz swój komentarz.