29 lis 2013

Świąteczne maleństwo - kartka bożonarodzeniowa


Okrągła, mała kartka świąteczna

Dzisiaj pochwalę się nietypową kartką, jak na mnie. Zwykle używam kwadratowej bazy, ostatnio wręcz nałogowo. Tym razem zainspirowana pracami Hogaty, postanowiłam zrobić bazę wykorzystując okrągły wykrojnik. Myślę, że jak na pierwszą tego typu kartkę jest nieźle. Aczkolwiek to prawdziwe maleństwo w porównaniu do tradycyjnych kartek. Mało się na niej mieści na wierzchu jak i w środku, a przez to moje zaplecze techniczne nie pozwala na szaleństwa. Wszystko jest za duże, żeby wyciąć, przykleić..., a może po prostu muszę poćwiczyć :-). Do jej wykonaniu również użyłam papierów z Galerii Papieru i papieru brokatowego.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za czas poświęcony moim wpisom. Miło mi będzie gdy zostawisz swój komentarz.